Прима-Софт ООД предлага сервизни услуги от основаването си през 1990 г.
Сервизната дейност е сертифицирана по ISO9001:2008. Help-Desk система управлява взаимодейстието с нашите клиенти. В сервизният отдел работят обучени и сертифицирани инженери.
Гаранционни услуги:
-
извършват се в рамките на определения от производителя гаранционен срок:
-
гаранционен сервиз на технически и програмни средства в сервиза на Прима-Софт /Customer Carry-In/, т.е. диагностика и ремонт в сервиза на Прима-Софт;
-
гаранционен сервиз на технически и програмни средства в офиса на клиента /On-site/, т.е. ремонт на място в офиса на клиента или в сервиза на Прима-Софт в случай на тежка повреда.
Извънгаранционни услуги:
-
Абонаментен сервиз при условие Customer Carry-In;
-
Абонаментен сервиз при условие On-site;
-
Абонаментно поддържане на оборотно устройство.
Други услуги:
-
диагностика и оптимизиране на хардуерни компоненти за съвместимост и оптимална производителност (Hаrdware Тunning);
-
преинсталация и оптимизиране на операционнa системa (Windows, Linux, DOS) или на Microsoft Office;
-
пълно запазване на oперационни системи и потребителски данни (Backup);
-
пълно възстановяване на операционни системи и потребителски данни (Restore);
-
частично възстановяване на данни от дефектирали носители ( HDD, FDD, CD, Tape);
-
хардуерна инсталация на периферни устройства и настройка на драйвери за съответната oперационна система;
-
оперативни ремонти на устройства.
От 2004 г. Прима-Софт въведе система за интерактивно обслужване на клиентските заявки (Help-Desk). Приемат се заявки на:
-
телефони: (02) 946 1417, (02) 9461876, (02) 9460362;
-
факс: (02) 946 1877;
-
e-mail: helpdesk@primasoft.bg
-
през сайта на системата: helpdesk.primasoft.bg.
Отделът е комплектован от сертифицирани инженери. Сервизната дейност на Прима-Софт е сертифицирана по стандарта ISO 9001:2008.
Абонаментни сервизни договори.
Прима-Софт има дългогодишен опит в качественото следгаранционно обслужване на своите клиенти. Понастоящем фирмата изпълнява 27 сервизни договора с 16 клиента. По-мащабните от тях са:
Национален Статистически Институт
-
поддръжка на IBM сървъри, SAN, лентова подсистема и оптични комутатори;
-
поддръжка на BookScanner и библиотечен софтуер.
-
Начало: 2008г.
Препоръка
Министерство на вътрешните работи
-
поддръжка на национална ДНК база данни и автоматизирана система за обмен на ДНК профили със страните от ЕС.
-
Начало: 2010г.
Магазини „Зора” - поддръжка на:
-
сървърен комплекс DCBX;
-
сторидж сървър TeraStore;
-
виртуални машини;
-
терминални услуги с Hobit;
-
поддръжка на виртуална частна мрежа (VPN ) от магазини в страната.
-
Начало: 2008г.
Препоръка
Столична библиотека
-
поддръжка на сървърен комплекс DCBX, виртуални машини и терминални услуги с Hobit;
-
поддръжка на виртуална частна мрежа (VPN);
-
поддръжка на BookScanner и библиотечен софтуер.
-
Начало: 2001г.
Препоръка
Кенар
-
поддръжка на сървърен комплекс DCBX, виртуални машини и терминални услуги с Hobit;
-
поддръжка на виртуална частна мрежа (VPN) от магазини в страната;
-
поддържане на базата данни на фирмената ERP.
-
Начало: 2004г.
Препоръка